خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

قیصر

شعاع درد مرا ضرب در عذاب کنید
مگر مساحت رنج مرا حساب کنید

محیط تنگ دلم را شکسته رسم کنید
خـطـوط منـحنی خـنده را خــراب کـنید

طنیــن نام مـرا موریانه خواهـد خورد
مرا به نام دگر غیر از این خطاب کنید

دگر به منطق منسوخ مرگ می خندم
مگـر به شیوه ی دیگر مرا مجاب کنیــد

در انجماد سکون، پیش از آنکه سنگ شوم
مـــرا بـه هـرم نفســـهای عشـــق آب کنــید

مگر سماجت پولادی سکـوت مـرا
درون کوره ی فریاد خود مذاب کنید

بلاغت غم من انتشار خواهد یافت
اگر که متن سـکوت مرا کتاب کنـید

تولد

چند روز دیگه تولدمه ... دلم میخواد یکی خیلی خوشحالم کنه ... دلم میخواد واسه یکی مهم باشه ... دلم میخواد کسی یادش نره !!!
دلم کادویی میخواد که با روحیاتم سازگار باشه !!!

56

چه فایده دوست داشتن ... چه فایده عاشقی ... وقتی نتونی بش بگی یا بفهمه اما نخواد بفهمه ... شاید و نه حتما من بازندم چرا درگیر همچین آدمی شدم ... چرا یکی باید این همه خوب باشه ؟!
چرا من خوبی هام دیده نمیشه ؟!
چرا دارم میسوزم اما میریزم تو خودم ... سخته ... خیلی سخته !
بی پروا بش فهموندم اما عکس العملش آنی بود ...

"" بش گفتم چقد ما شبیه به همیم گفتم من تو ام یا تو منی ؟؟
گفت تو همه وجود منی """
اندازه همه دنیا ذوق کردم ... موندم بین حرفام بین حرفاش :-(
نمیدونم چه کنم با خودم میگم دوستم نداره میگم میرم که نباشم میگم نمیبینتت اما گاهی بعضی حرفاش بعضی کاراش میاد یه قدم جلو اما فقط همین با خودم میگم آدم اجتماعی و خوش مشربیه اینا رو همینجوری میگه ... میگم توهم دارم اما نمیدونم نمیدونم نمیدونم ... لعنتی من هیچی نمیدونم !!!!

شعر

من نیستم مانند تو، مثل خودم هم نیستم
تو زخمی صدها غمی، من زخمی غم نیستم
با یادگاری از تبر، از سمت جنگ آمدی گفتم
چه آمد بر سرت؟ گفتی که مَحرم نیستم
مجذوب پروازم ولی، دستم به جایی بند نیست
حالا قضاوت کن خودت، من بی‌گناهم! نیستم
با یک تلنگر می‌شود، از هم فروپاشی مرا
نگذار سر بر شانه‌ام، آن‌قدر محکم نیستم
خواندی غزل‌های مرا، گفتی که خیلی عاشقم
اما نمی‌دانم خودم، هم عاشقم هم نیستم

لیاقت !

بارها گفته‌ام این شهر بهار ندارد
باغ ندارد
بهارنارنج ندارد
و آدم اگر دلش بگیرد
دردش را به کدام پنجره بگوید
که دهانش پیش هر غریبه‌ای باز نشود ؟
          لیلا کردبچه
****

آدم ها موجودات بی انصافی هستن حتی اگه اسمشون رو  دوست بزاری باز هم بی انصافن ... راز های مگو باید مگو بمونن چون آدمهای اطراف قضاوت میکنن اونم به نفع خودشون ...  خوشحالم از شناخت بعضی ها و اینکه باید یادم بمونه خیلی ها ارزش خوبی ندارن ترک میکنم آدم هایی رو که ادعاش آسمون رو کر و من و کور کرده ...