خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۳۱

* امروز بالاخره آزمون SQL رو دادم !!!
یه جورایی گند زدم اونم به شکل غیر ارادی ... حالا جریانش این بود که رو سیستمه من یه مشکلی بوجود اومد که اونم تقصیر یکی از بچه ها بود لامصب 3 دقیقه پشت سیستم نشست چند تا LOG IN پاک کرد من اومدم هرچی سعی کردم با VS کانکت نشد فکر کردم مشکل از سیستمه اصلا یادم نبود چک کنم این دوستم گند نزده باشه !!!
خلاصه آزمونم به فنا رفت ...البته مربیه گفت جزیی کم میکنم امیدوارم جزیی از نظر اون واقعا جزیی باشه  

  

**  یه نکته اخلاقیه مهم اینه که """ هیچ وقت به کسی که ازت کمک نمیخواد کمک نکن """"

۳۰

* بعضی روزا آدم خسته میشه خیلی خسته , بعد یهو دلش میگیره خب آدمه دیگه احساس داره شادی هم داره اما بعضی وقتا شادیات یادت میره میدونی وجود دارن اما نمیبینیشون فقط دلت غصه میخواد ... این لحظه ها زود رد میشن اگه یکی بیاد بت یاد آوری کنه که غصه هاتو فراموش کن ... باید یکی رو داشته باشی که وقتی نا امیدی بت بگه اینجور نباش میگذره به دروغ حتی اما بگه , بگه همه چی خوبه  !!! 

  یکم احساس نا امیدی بم دست داده بش اهمیت نمیدم تا تو زندگیم اثر نذاره اما خب قلبم گناه داره وقتی میگیره خودش باید به خودش دلداری بده !!!!
 

* کاش ارشد قبول بشم خدایا لطفا ... میبینی که همش میخونم  

** این بچه نسل جدیدا عجب موجوداتی هستن ... چند روز پیش به دختر داییم میخواستم بگم که بره یه چیزی رو واسم از آشپزخونه بیاره (خودم تنبلیم میشد  )داشت فیلم میدید همچین خودشو زده بود به نشنیدن انگار کلا دور از جونش کر مادر زاده !!!!
اینا بچن ما هم بچه بودیم هر کی میومد میزد  تو سرمون اینا یه خاندانو جم میکنن به خدا !!!!!!!!!!!!!!!!

۲۹

* خوابم میاد مثل سگ :|
چرا سگ ؟!
نمیدونم !
۲۵٪ درسم تموم نشد:| حالا هی پاشو برو انجمن آشغالیه شعر چرتو پرت گوش کن !!!

**  من یه خاله دارم ۳ سال ازم بزرگتره  بعد از  اعلام نتایج ارشد بش نه زنگ زدم نه اس دادم ببینم تا کی میخواد یادم بیفته یه سراغی بگیره  :| 
کمبود محبت گرفتم خو :( نامردیه  

  

 

*** داره باورم میشه تو پاک و مهربونی !!!
جدی ؟؟!!
به درک باورت نشد هم میخوام ۱۰۰ سال  نشه والا اینام با آهنگ ساختنشون ...

۲۸

یه مسئله ای هست به اسم ازدواج معضل شده این روزا ... هم بودنش هم نبودنش ... کاش همه چی زودتر بگذره اما به خوبی، خسته شدم اینقد که فکر کردم، برنامه ریزی کردم ، بابا این سن لعنتی عجب مزخرفه ... ارشد و دارم کار پیدا کردن انتخاب همسر (هم هست هم نیست) کلاسام ... 

آی خدا جون پس این واژه آرامش چیه تو فرهنگ لغت خو واسه منم پیادش کن حداقل معنیشو بفهمم !!!! 

 باید امروز  25% ساختمان داده و طراحی رو تمام کنم !!! 

ایشالله که بشه !

27

هرچی اوضا سخت تر میشه منم سخت تر میشم ... حرف هیچکس مهم نیست افکاره من واسه بقیه رویاست اما واسه من یه واقعیته که تو دستام میبینمش ... خدایی دارم که قلبه شکستمو بش حواله میدم میدونم اوضا خوب نیست اما مهم نیس زندگیه دیگه ... سخته دارم له میشم ها اما بش اهمیت نمیدم !!!!

پ.ن :: خودم و خودم و خودم شما هم اندکی ...