خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

بغض


خندیدن، خوب است


   قهقهه، عالی است


گریستن، آدم را آرام می کند


اما…


لعنت بر بغض!

61

میگن چیزی رو از خدا میخوای راجع بش نگو خدا نمیدتش !!! 

خدا منو جزو استثنا ها بزار من یه بنده ی برون گرا هستم !!!!

60

منتظرم بم زنگ بزنن برم واسه مصاحبه کاری خیلی نگرانم... شرکته بزرگیه اگه بتونم برم اونجا آیندم گل بارون میشه .... ای خدا میشه یعنی؟؟؟؟!!!
کاش اوکی بشه :-(
واسم دعا کنید .
از عشق و عاشقی و اتفاقاتش خیلی وقته نگفتم اونقد که نمیدونم از کجا شرو کنم !!!!!
پسره خوبیه اما نمیدونم گاهی حس میکنم منتظره من بش بگم دوستش دارم !!!!
فکر میکنم اشتباه باشه و این کارو نمیکنم !!!
خسته شدم از دستش از دسته خوذم !!!
چند روز پیش خونه اونی بودم که این آقا دوستش داره دختره س//ک//س هم با بی اف هاش داشته !!
خدااا کیا عاشقه کیا میشن !!
پ.ن ::: تمامش میکنم این داستانه مسخره رو !

59

قبلا فکر میکردم دنیا خیلی قشنگه هرچی بزرگتر میشم میبینم نه اینجا اصلا جای قشنگی نیست تو این دنیا هیچ حسه خوبی نیست !!!
حداقل خدا چیزی واسه من کنار نگذاشته !!!!!
تو وبلاگ یکی از بچه ها خوندم که نوشته بود عینکی بودن خیلی خوبه , وقتی گریه میکنی از پشت عینک معلوم نیست آره راست میگه!!! چند وقته عینک آنتی رفلکتیوم رو بجز پشت سیستم جاهای دیگه هم استفاده میکنم به همه هم میگم دوسش دارم آره دوسش دارم ... پوشش خوبیه رو غم هایه یک  چشم خسته !!
از این حسه غم خسته شدم انگار قرار نیست تمام بشه !!!!