خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۵۱

توهم خیلی بده ... خیلی بد !
امروز امتحان داشتم گف میخوای بیدارت کنم ؟!
گفتم باشه صب زنگید بیدارم کرد اما ج ندادم ها  , چند بار زنگ زد من بیدار شدم و اس دادم که بیدارم , هنوز باش حرف نزدم درسته که فامیله و خیلی وقتا دیدمش اما خب اینکه بم زنگ بزنه و بحرفه یه چیز دیگس !!!
پوووووف ...
قرار بود یه سری عکس واسم بفرسته از جایی که  واسه تفریح رفته, 3 تا عکس میل کرد اسم  یکی از عکسا از این اسمای اینترنتی بود معلومه از نت دانلود کرده , یکیش خودشه , یکیش هم (اسم اون دختری که دوسش داره اسم یه گله ) عکس اون گل ... این یعنی به یاده اونه و عملا خانم شما توهمی توهم ... حس بدیه ... مثل یه شک ... چقد به اون دختر حسودیم میشه !
کاش من جاش بودم :(
از اینکه حسود باشم بدم میاد اما انگار منم دچار شدم...

۵۰

اون آقای عاشق که از عشقش میگفت دیگه نمیگه (از اینکه عاشق فلان دختره و نمیتونه بش برسه چون دختره ج منفی بش داده و این حرفا.. )... یه سری حرفای معمولی میزنه مثل روز شمار ... من بیشتر حرف میزنم اون بیشتر گوش میده ... خوش به حال آدمایی که یکی عاشقشونن ... من همیشه همه رو جواب کردم الان چقدر حسرت میخورم :( حسرت آدمایی که عاشقن و من نیستم :( اینقد احساس بدیه اینکه وجودت از عشق سرشار باشه اما ابرازش نکنی همیشه کسایی که دوستم داشتن رو دوس نداشتم !! گاهی به این فک میکنم که از این داستان شانس نداشتم و کسایی که دوس داشتم ازم بدشون میومد حالا بدشونم نیاد زیاد راغب نبودن !!!
چقد دوس دارم این آدم وارد زندگیم بشه ازش جدن خوشم اومده اما نمیدونم چی کار کنم ؟!
دوس دارم احساسی نسبت بم داشته باشه و این احساس سر انجام داشته باشه :(
کاش میشد ... این روزای آخر جا درس خوندن اینجور چیزا ذهمو مشغول کرده خدا به فریادم برسه !!

۴۹

این روزا ا ا ا روزای آخر کنکوره وقت جمع بندی و من حوصله ندارم !!!!
خسته شدم و ناامید ..
یعنی میشه موقع اعلام نتیجه من خوشحال باشم خدا جون ؟!
فقط این آرزومو بر آورده کنی ها عاشقت میشم !!!

آه

فقط یک آه ، به اندازه تمامه لحظه هام
دلم تنگه خدا
یادت باشه این لحظه ها رو
یادت باشه نیستی ... یادت باشه این روزا رو ... یادت باشه خدا ... یادت باشه همیشه ...

هی روزگار ...

گفت:انقد سیگار نکش میمیری
گفتم:اگه نکشم میمیرم
گفت:اگه بکشی با درد میمیری
گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم
گفت:هوای دودی جلوی دردو میگیره؟
گفتم:هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟
یکم نگاهم کرد و گفت:بکش.... 

 

پ.ن :سیگاری نیستم اما خب این آدمو درک میکنم !