خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

26

یه روز خوب میاد ... اگه نیومد خودم با پس گردنی  میارمش والا... ناز میکنه!!

۲۵


دخمه / ژوزه ساراماگو: با خودمان می گوییم، عادت می کنیم و با صراحت زیادی، این جمله را تکرار می کنیم.آن چیزی که هیچ کس نمی پرسد، این است که: "به چه قیمتی عادت می کنیم؟"

 
 
 
خودم : اینکه آدم به خودش  عادت کنه یه مصیبته  به خوبی های این خود به بدی هاش ... به تنهایی هاش ... گاهی وقتا یاده یه چیزایی میفتم مثل امروز  تمام مدتی که از دوستم(دختره ها !!  اینقد که مردم ذهنشون حاشیه داره آدم مجبوره توضیح بده والا !!!! ) جدا شدم داشتم به حرفاش میخندیدم احساس کردم چقدر خودم با خودم خوشم ... بعدش به این فکر کردم که آدمای دیگه هم با من خوشن؟؟!!
دیدم نه وقتی یکی به خودش عادت کنه به اینکه با خودش بخنده با خودش اشک بریزه با خودش غصه بخوره برای  خوشحالیه خودش بره کادو تولد بخره منتظر بقیه نباشه این آدم احساسات اطرافیانش واسش کم میشه کم میشه و کلا محو میشن البته من اینجور نیستم ها اما خب تو خودم این قابلیت رو میبینم که اینجور بشم !!!
  
 
پ.ن :: کلاس سی شارپ یه هفته کنسل میشه هورااااااا میشینم درس میخونم !!!
اما تا تعطیل شدنش پوستم کنده میشه فردا پس فردا و 5شنبه باید کلی کار انجام بدم واسه اینکه مغزم تمام پردازشش میره واسه برنامه نویسی و اینکه من دختره خوبیم نمیخوام عقب بیفتم مدیریت میخونم که هم حفظیه هم آسون

۲۴

*دلم واسه خیلی ها تنگ میشه نمیدونم اونا هم همین حسو دارن ؟!!!
 البته فکر نکنم !!!

میگن دل به دل راه داره !
پس کو چرا راهشو من نمیبینم  
 

** برنامه نویسی پوستمو کنده ، با حاله ها اما خو سخته ، دارم یه برنامه مینویسم واسه یکی !خیلی دیتا بیسش بزرگه رسما  روانی شدم !!!! 

 

*** واسه ارشد امروز فقط شبکه خوندم برنامم رو یکم درست کردم آخه برنامم خیلی راحت بود یکم سختش کردم  

 

  وقتی برم اون دنیا مغزم منو  با اوردنگی میفرسته جهنم اینقد که ازش کار میکشم بنده خدا رو !!! 

علامات

 * عجیبه !!!
گاهی یک شمارنده قرمز تو صفحه میتونه بعضیا رو خیلی خوشحال کنه  ، حتی آدمای بی توجه و بی اهمیت منشی مثل منو !! 


**  چند روز حسابی درس خوندم در حد پوکیدن !!!
بجاش امروز هر کاری کردم بیش از یک صفحه مطالعه نداشتم یه دنیایی هست بش میگن دنیای بیخیالی ... آی حال میده  

 

24

* خبر اول اینکه هنوز عینکی نشدم دکتره واسه 1 مهر نوبت داد !!
و اما خبر دوم فردا نتایج آزاد ارشد میاد پیش بینی اینجانب :::: قبول نمیشم چون درسای آی تی رو خونده بودم و کنکور نرم افزاره دانشگاه آزاد رو دادم

 

** جالبه که بعضی آدما واست جالب باشن ولی تو واسه اونا جالب نباشی و بعضی آدما واسه تو جالب نباشن ولی واسه اونا جالب باشی و بعضی ها واسه تو جالب نباشن تو هم واسه اونا جالب نباشی و گاهی تو واسه اونا و اونا واسه تو جالب باشن اینجاست که دوستیا شکل میگیره و اگه جنس مخالف باشه اتفاقای دیگه خلاصه میخواستم اینو بگم در کل من از بیشتر آدما خوشم میاد یعنی نه اینکه خوشم بیاد ها نه !!
هر آدمی تو وجودش خصلت های خوبی داره من همیشه خوبیه آدما رو میبینم و اینکه اگه فلان مشکل هم داشه باشه کاری به کاره اون فلان مشکلش ندارم با اون بخشی از وجودش که خوبه پیش میرم !!!!
فکر کنم این رویه اشتباه باشه چون قسمت پلیدشون ممکن آسیب بزنه ... نمیدونم والا !!

پ.ن : ندارم شاید بعدا اضافه کردم !