خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۲۴

*دلم واسه خیلی ها تنگ میشه نمیدونم اونا هم همین حسو دارن ؟!!!
 البته فکر نکنم !!!

میگن دل به دل راه داره !
پس کو چرا راهشو من نمیبینم  
 

** برنامه نویسی پوستمو کنده ، با حاله ها اما خو سخته ، دارم یه برنامه مینویسم واسه یکی !خیلی دیتا بیسش بزرگه رسما  روانی شدم !!!! 

 

*** واسه ارشد امروز فقط شبکه خوندم برنامم رو یکم درست کردم آخه برنامم خیلی راحت بود یکم سختش کردم  

 

  وقتی برم اون دنیا مغزم منو  با اوردنگی میفرسته جهنم اینقد که ازش کار میکشم بنده خدا رو !!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:55 http://khise-khis.blogsky.com

سلام فاطمه
دوست پائیزی من خوش اومدی.
باز خوبه تو شروع کردی من بدبخت اول مهر میخوام استارتش رو بزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد