خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

19

* در احوالات کادو تولد خریدن !!!

بابا مردم کتاب بخونید خوب مگه نمیبینید سرانه کتابخانیه ایرانییا کمه (مسئولین میگن کمه  به من چه!!! )

میخواستم واسه خالم کادو تولد بخرم اما اصلا اهل کتاب نیست البته هست ها اما از این رمان آبکیا یکی از افرادی که سرانه کتاب رو میاره پایین همین خاله منه !!!!
موندم چی بخرم واسش !!
عطر و از این جور چیزا فک کنم یه کمد پر داره (خوش به حالش  )

از جینگیل وینگیلیا دخترونه که خدا بده برکت زیااااااااد داره !!
رفتم کیف پول بگیرم خواهرم گف مگه دوس پسرته !!!!
هیچی دیگه به ذهنم نمیرسه !!!


18

* اوف ف ف ف خدای من اینقد بدم میاد یکی بم زل بزنه !!!
 بابا آدمه حسابی مگه مرض داری خو!!!
رفته بودم یه جا اینقد طرف زل زد بم عصبی شدم م م م م م مردم  دیونن.

 همچین آدم خجالتی نیستم ها اما خو یکی بم زل بزنه عصبانی میشم تمرکزم نابود میشه ...

 

 

** 1نفر امروز بم گفتن که متخصصم :دی
 یکی گفت کارت خوبه
 یکی هم گفت من کاش جا تو بودم :)))))

حس از خود راضی بودن بم دست داد حس اینکه وقتمو خوب گذروندم اما کو پس بازگشته اقتصااااااااااااااااااادیش!!
به یکی گفتم نطرت راجع به یاد گرفتن فلان چیز چیه ؟
گفت خوبه اما تا کی یاد میگیری بی اینکه ازش پول در بیاری ؟!!
راس میگه !!!
هی ی ی ی  روزگار ....



بعد نوشت :: خانم مهندس من کاش جا تو بودم "نه ه ه" کاش من جا تو بودم .





۱۷

* اون کار واسه من اوکی نشد ایشالله یه کاره بهتر... اما در کل واسه من خوب نبود واسه ۴ تا از دوستام خیلی اومد داشت به واسطه آشنایی من با این شرکت رایزنی های خوبی داشتن و یه تیم شدن واسه خوشون !!
خلاصه کلی حسرت خوردم واسه خودم و ... 
 

** برنامه ارشد با این ماه روزه اوضاع رو به هم ریخته آدم یا گرسنس یا خوابش میاد زندگی نداریم والا !!
 

یکی از هم کلاسیام که ۴۰۰ شده امسال خیلی بم امید میده و راهنمایی میکنه واقعیتش در خودم نمیبینم از پس غول ارشد بر بیام اما خب بی تلاشم نمیمونم هر چه بادا باد  ! 

    

*** اینقد فیلم کره ای دیدم تو این مدت زبون کره ای یاد گرفتم :)))))
 میگن فیلم دیدن واسه زبان خوبه  ها ، واقعا راسته من که میشه گفت از این فیلم دیدنا  یه ۴۰٪ ی از مکالمه کره ای رو میفهمم دیگه :))))))  

 

  پ. ن: خواهر برادرم هر 2تا امسال کنکور دادن خدا کنه رشته هایی که دوس دارن رو همین شهر خودمون یا اطراف قبول بشن !