خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

18

* اوف ف ف ف خدای من اینقد بدم میاد یکی بم زل بزنه !!!
 بابا آدمه حسابی مگه مرض داری خو!!!
رفته بودم یه جا اینقد طرف زل زد بم عصبی شدم م م م م م مردم  دیونن.

 همچین آدم خجالتی نیستم ها اما خو یکی بم زل بزنه عصبانی میشم تمرکزم نابود میشه ...

 

 

** 1نفر امروز بم گفتن که متخصصم :دی
 یکی گفت کارت خوبه
 یکی هم گفت من کاش جا تو بودم :)))))

حس از خود راضی بودن بم دست داد حس اینکه وقتمو خوب گذروندم اما کو پس بازگشته اقتصااااااااااااااااااادیش!!
به یکی گفتم نطرت راجع به یاد گرفتن فلان چیز چیه ؟
گفت خوبه اما تا کی یاد میگیری بی اینکه ازش پول در بیاری ؟!!
راس میگه !!!
هی ی ی ی  روزگار ....



بعد نوشت :: خانم مهندس من کاش جا تو بودم "نه ه ه" کاش من جا تو بودم .





نظرات 1 + ارسال نظر
Wile E.coyote سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:45 http://coyote.blogsky.com/

مردم ما خل و چلن عادت دارن زل بزنن به دیگران
مخصوصا آدم متخصصی مث شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد