خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۱۷

* اون کار واسه من اوکی نشد ایشالله یه کاره بهتر... اما در کل واسه من خوب نبود واسه ۴ تا از دوستام خیلی اومد داشت به واسطه آشنایی من با این شرکت رایزنی های خوبی داشتن و یه تیم شدن واسه خوشون !!
خلاصه کلی حسرت خوردم واسه خودم و ... 
 

** برنامه ارشد با این ماه روزه اوضاع رو به هم ریخته آدم یا گرسنس یا خوابش میاد زندگی نداریم والا !!
 

یکی از هم کلاسیام که ۴۰۰ شده امسال خیلی بم امید میده و راهنمایی میکنه واقعیتش در خودم نمیبینم از پس غول ارشد بر بیام اما خب بی تلاشم نمیمونم هر چه بادا باد  ! 

    

*** اینقد فیلم کره ای دیدم تو این مدت زبون کره ای یاد گرفتم :)))))
 میگن فیلم دیدن واسه زبان خوبه  ها ، واقعا راسته من که میشه گفت از این فیلم دیدنا  یه ۴۰٪ ی از مکالمه کره ای رو میفهمم دیگه :))))))  

 

  پ. ن: خواهر برادرم هر 2تا امسال کنکور دادن خدا کنه رشته هایی که دوس دارن رو همین شهر خودمون یا اطراف قبول بشن !

نظرات 1 + ارسال نظر
montazer دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:12 http://montazer65.blogsky.com

سلام.خیلی ساده و صمیمی مینویسید.راحت میتونم با نوشته هاتون ارتباط برقرار کنم.به هر حال از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت دارم.یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد