خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۲۸

یه مسئله ای هست به اسم ازدواج معضل شده این روزا ... هم بودنش هم نبودنش ... کاش همه چی زودتر بگذره اما به خوبی، خسته شدم اینقد که فکر کردم، برنامه ریزی کردم ، بابا این سن لعنتی عجب مزخرفه ... ارشد و دارم کار پیدا کردن انتخاب همسر (هم هست هم نیست) کلاسام ... 

آی خدا جون پس این واژه آرامش چیه تو فرهنگ لغت خو واسه منم پیادش کن حداقل معنیشو بفهمم !!!! 

 باید امروز  25% ساختمان داده و طراحی رو تمام کنم !!! 

ایشالله که بشه !

نظرات 4 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:17 http://shadmehr-music24.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
با تشکر مدیر وبلاگ : بهزاد
آدرس : http://shadmehr-music24.blogsky.com
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

مرسی

ستاره چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:14 http://ssetare.blogsky.com

وای بخدا راس میگی
همه بدبختیا 1طرف این سنو حرف ازدواجش 1طرف
اصلا اوضاع مزخرفی راه انداخته،همه هم مدام بهت میگن گل همیشه تازه و پرطرفدار نمیمونه،وقی پزمرده شه کسی نمیاد سمتش،البته فکر کنمم راس میگم اما واقعا سخته
راستی عزیزم من ازمونای اکسین اسم نوشتم
برنامه بهم دادن اما تصمیم دارم با برنامه خودم پیش برم
امیدوارم که نتیجه بده

چی بگم والا !!!!
امیدوارم هر ۲ موفق باشیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:07

خانمی ببین همه فشار های اقتصادی گربانگیر همسن های من است یعنی کار برای بچه ها نیس پس جور کار اونا را من باید بکشم
همه شون دچار افسردگی ان به خاطر کمبود و نبود همسر چون مثلا اگه پسر من بیاد خواستگاری شما حتما بهش شوهر نمی کنی چون تحصیلات داره کار نداره عقل داره پول نداره حس داره ولی خونه نداره عشق داره ولی فرصت نداره پس این باعث می شه طعم لذت زندگی را با مجردی و اتاقی که توش خودشو محبوس کرده بگذرانه حالا تو میگی چرا سر کار نمی ره مدرک داره ولی هر جا رفته کار کنه از یک کارگر ساختمانی هم کمتر بهش حقوق میدن تازه اگه اون هم سر وقت بدن که نمیدن
آخه اینم زندگی شد که برای این جوانا درست کردند

شیدرخ پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:14

ازدواج باتموم مشکلاتش مهمترین وبهترین قسمت زندگیه اما کی گفته همه باید ازدواج کنن؟دخترعمه ی من۳۱سالشه ازدواج نکرده دانشجوس وکار هم میکنه.هیچ مشکلی نداره ولی به ازدواج فکر نمیکنه ب هرحال هرکسی یه مسیریو انتخاب میکنه دیگه!میخوام بگم اگه ازدواج برات یه معضله سعی کن حلش کنی بروسراغش تصمیمتوبگیراگه دوست نداری ازدواج کنی تکلیفتوباخودت روشن کن به سنتم اهمت نده ولی اگه فک میکنی دوس داری ازدواج کنی وامادگیشوداریسعی کن واقع بین باشی وبایه انتخاب منطقی خیال خودتوازاین ماجراراحت کن.

ممنون خیلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد