خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۳۱

* امروز بالاخره آزمون SQL رو دادم !!!
یه جورایی گند زدم اونم به شکل غیر ارادی ... حالا جریانش این بود که رو سیستمه من یه مشکلی بوجود اومد که اونم تقصیر یکی از بچه ها بود لامصب 3 دقیقه پشت سیستم نشست چند تا LOG IN پاک کرد من اومدم هرچی سعی کردم با VS کانکت نشد فکر کردم مشکل از سیستمه اصلا یادم نبود چک کنم این دوستم گند نزده باشه !!!
خلاصه آزمونم به فنا رفت ...البته مربیه گفت جزیی کم میکنم امیدوارم جزیی از نظر اون واقعا جزیی باشه  

  

**  یه نکته اخلاقیه مهم اینه که """ هیچ وقت به کسی که ازت کمک نمیخواد کمک نکن """"

نظرات 2 + ارسال نظر
absolution یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:17 http://absolution.blogsky.com

فندکت و واسه هر سیگاری روشن نکن بچه...
اینو چهار سال پیش دایی م گفت...

خوب گفته واقعا

غمگین دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:30 http://zar1.blogsky.com

لام...وبلاگتون خیلی مفید بود...قالبش هم از اون قالبای به روز بود..مطالبش رو خوندم و استفاده کردم..منتظر نظر شما هم هستم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد