خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

قیصر

شعاع درد مرا ضرب در عذاب کنید
مگر مساحت رنج مرا حساب کنید

محیط تنگ دلم را شکسته رسم کنید
خـطـوط منـحنی خـنده را خــراب کـنید

طنیــن نام مـرا موریانه خواهـد خورد
مرا به نام دگر غیر از این خطاب کنید

دگر به منطق منسوخ مرگ می خندم
مگـر به شیوه ی دیگر مرا مجاب کنیــد

در انجماد سکون، پیش از آنکه سنگ شوم
مـــرا بـه هـرم نفســـهای عشـــق آب کنــید

مگر سماجت پولادی سکـوت مـرا
درون کوره ی فریاد خود مذاب کنید

بلاغت غم من انتشار خواهد یافت
اگر که متن سـکوت مرا کتاب کنـید

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:54 http://ssetare.blogsky.com

عزیزم تولد مبارک
امیدوارم سال قشنگیو داشته باشی
سالی سرشار از موفقیت شادی و سلامتی و رسیدن به ارزوهای قشنگت که به صلاحتن

مرسی گلم
ممنون بابت آرزو های قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد