خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۵۸

پدر و مادری دارم مهربون خدا رو شکر ... خواهر برادری مهربون خدا رو شکر ... سلامتی خودم و خانوادم خدا رو شکر ... شخصیت پدر و مادرم خدا رو شکر ...پاک بودنم هر چند تنهام هرچند ضعیفم اما بازم شکر ...  آرامش, خدا رو شکر  ... مرسی خدا جون بخاطر چیزایی که خیلی ها دوس دارن داشته باشن مرسی خدا جون اینا رو ازم نگیر اما کمکم کن باز هم داشته باشم این چند وقت از هر دری رفتم بسته بود
فراموشم نکن مثل آدمای اطرافم
تو بمون حداقل تو باش خدا

نظرات 7 + ارسال نظر
یادداشتهایی برای هیچ کس دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56

تمام ستاره های اسمان را دوست دارم
اما انها در مقایسه با آنهایی که در چشمانت هستند هیچند..... !...

مرسی دوست عزیزم

یادداشتهایی برای هیچ کس دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 http://badsectorr.blogsky.com

سلام و احوال شما؟؟؟
خوبید؟؟؟
چه خبر از گرمای شهرتون؟؟؟
پارسال یه بار اولای پاییز اومدم شهرتون واااای که چقدر گرم بود....
در ضمن همه CNG های شهرتون هم خراب بود... یا شایدم تعطیل بود....
واقعا شما چطوری تو اهواز و تابستونش طاقت میارید؟؟؟؟

سلام مرسی ... گرما بیداد میکنه اینجا !!
اهواز آدمای خوبی داره یکم آب و هواش سخته اونم عادت کردیم دیگه !

میم هه دال یه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 http://badsectorr.blogsky.com/

دختر داییم شیش سالشه

یه حلزون پیدا کرده آورده خونه

هرجا حلزون میره این پشت سرش میره

صورتشو میماله به کف زمین.

میگم چرا اینکارو میکنی عسیسمممم؟

میگه تو از علم چی میدونی؟ فقط هیکل گنده کردی ...

اینکارو میکنم چون ترشحاتی که باقی میزاره اگه بمالونی رو صورتت چال و چوله هاش صاف میشه

اونوقت من 6 سالم بود صورتمو میگرفتم جلوی پنکه می گفتم آآآآآآآآآآا ...

مثل خر کیف میکردم :))

:))) از بچه بودنم شانس نداشتیم ما !!!!

میم هه دال یه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 http://badsectorr.blogsky.com/

سلام دوست عزیز...
من دیشب دوتا کامنت براتون گذاشتم ولی هرکاری کردم ثبت نشد...
اینم از دسته گلهای جدید بلاگ اسکایه....
وبلاگ داشتیم به اون قشنگی ببین چکارش کرده....
بهرحال سرتون رو درد نیارم... موفق باشید.

بلاگ اسکای قشنگ شده... بعد مدتها اومدم شگفت زده شدم !!!!

قواریر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:55 http://ghavarrir.blogfa.com

سلام!
امیدوارم درهای بسته باز شده باشن!
یاد این شعر محسن یگانه افتادم:

بگو بازم هوامو داری و مثل همه تنهام نمیذاری...
بگو هستی تا نتوسوندم ظلمت این شب طولانی...

همچنان بسته موندن این دنیا هیچ روزنه ای به امید نداره !!!
مرسی شعر قشنگیه

آیدا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:13 http://dali.blogsky.com

ایشالا مشکلتون حل بشه

ممنون دوست من فعلا همینجور مونده !!!

من سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:34

سلام دوست عزیزم

خوبی ؟ از عشقت چه خبر

شادباشی

سلام
هییییییچی عشقه یک طرفه حماقته :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد