خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۱۱

این وب مال خودمه واسه حرفایی که نمیشه گفت ... واسه افکاری که من میگم مهمن ولی بقیه میگن غر غر اضافس ...واسه تصوراتی که اگه بقیه بدونن ناراحت میشن یا اگه نشن ناراحتت میکنن ... دلم نمیخواد دغدغه هام رو دلم تلنبار بشه میخوام بنویسمشون تا ازشون راحت بشم سبک بشم ... دلم میخواد جایی باشه که بیام بگم امروز فلان کارو انجام دادم بدون اینکه بترسم اگه ۲ روز بعد بر عکسشو انجام دادم کسی بم بگه چرا ؟؟؟!!! همه آدما تناقضای زیادی دارن همه  از هم پنهونش میکنن منم مثل بقیه اما میخوام یادم بمونن ... میخوام یادم باشه امروز چه حسی دارم ... اینکه امروز چه حس بدی دارم اینکه چقد خوشحال بودم و اینکه الان چقد زود یادم رفت که از چی خوشحال بودم !!!!!


انقدر تو خودم رفتم که دارم غرق میشم ... میدونم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سام جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:07 http://havayetora.blogsky.com/

خب وبلاگ واسه همینه دیـــــــــــــــــــــــگه
تو این روزا خیلیا تو خودشوووون غرق میشن

راست میگفت :
چون تب عشقم چنین افروختی
لا جرم شعرم به آتش سوختی
خوشششششششششششششبحال خودمووووووووون واسه سلامتی آقای معین

چه ربطی داشت اصلا

واقعا چه ربطی داشت ؟؟!!!

سام پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:27 http://havayetora.blogsky.com/

هه هه هیییییییش ربطی نداااااااااااااش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد