خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

فاطمه و جودی

جودی! کاملا با تو موافق هستم که عده ای از مردم هرگز زندگی نمی کنند و زندگی را یک مسابقه دو می دانند و می خواهند هرچه زودتر به هدفی که درافق دوردست است دست یابند و متوجه نمی شوند که آن قدرخسته شده اند که شاید نتوانند به مقصد برسند و اگرهم برسند ناگهان خود را در پایان خط می بینند. درحالی که نه به مسیر توجه داشته اند و نه لذتی از آن برده اند. دیر یا زود آدم پیر و خسته می شود درحالی که از اطراف خود غافل بوده است. آن وقت دیگر رسیدن به آرزوها و اهداف هم برایش بی تفاوت می شود و فقط او می ماند و یک خستگی بی لذت و فرصت وزمانی که ازدست رفته و به دست نخواهد آمد... جودی عزیزم! درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم. هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود. پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم دردلش ثبت شویم.

دوستدارتو : بابالنگ دراز

( از کتاب بابا لنگ دراز اثر جین وبستر)

نظرات 4 + ارسال نظر
مهیار سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:31 http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام فاطمه خانوم اتفاقی وبلاگتونو دیدم نوشته جودی رو خوندم
و نوشته ۹ رو درس
کار اخرش که چی اخرش میبینی رسیدی به ته خط ولی از مسیر لذت نبردی
من دارم از مسیر لذت میبرم سختی میکشم که تمام مردم با سرعت از کنارم رد میشند اما من دارم تجربه میبینم منظره قطره های بارون رو رو صورتم این لذت ها رو هیچکی مثل من نداره اما واسه هر لذتی تاووانی هست مثل تاوان ۴ سال ژشت کنکور موندن
افتادن از چشم دوستان مهم نیست میخوام وقتی به ته خط رسیدم حسرت اینکه چرا تو راه نموندم و به اطرافم نگاه نکردم و بخورم

امیدوارم کاری ژیدا کنید که با درستون بخوره همه از اینده میترسند
ولی باید از گذشته درس بگیری درس ژس سعی نکن زود تموم بشه
از الانت لذت ببر

((‌راستی دوست داشتید به من سر بزنید من داستان مینویسم ))

هانی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 http://mamanie2tanini.blogfa.com/

خیلی زیبا بود

sayyad جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 http://kavir4u.mihanblog.com

سلام
زیبا بود

jojo $ pishi شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:22 http://heartmy.mihanblog.com

وبلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم به منم سری بزن

مرسی ... حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد