خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۹

خیلی وقتا به گذشته ها فکر میکنم به موقعیت هایی که از دست دادم ... به آدمایی که تو زندگیم باشون در تعامل بودم احساس رضایت نمیکنم از اشتباهاتم ، خوشحال نیستم ، حس میکنم بهایی که پرداختم زیاد بوده ، گاهی بدجور دلم میگیره و فقط یاد گذشته هاست که چشمام رو گریون میکنه ...


* دارم از الان دعا میکنم واسه آخر تیر ماه اون موقع دوره هام تمام میشن واسم دعا کنید اینکه بتونم کاری پیدا کنم :( این همه مدرک دارم بدون هیچ تجربه ی کاری اگه نتونم از اطلاعاتم استفاده کنم در واقع وقت و عمری که گذاشتم نابود میشه

 

** از آینده میترسم ، یه بار یکی بم گفت : "تو میتونی آدم موفقی باشی" ! با تمام وجودم آرزو میکنم آینده چیزی باشه که بتونم اسمش رو بزارم موفقیت

نظرات 5 + ارسال نظر
faridi جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:31 http://vasvasehghalam.blogsky.com

منتظر آینده نباشید دوست من... من سالهای زیادی رو در انتظارش از دست دادم تا اینکه احوال ( حال) ِ خودم رسیدم..

همین لحظه های زندگی

سام جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 http://havayetora.blogsky.com/

آرزو کردن کمکی بهت نمیکنه ... حرکت کن ... آرزوی کوچیک هم داشتن که بدتر میندازتت تو پرتگاه زندگی ....آدمای بزرگو بکن الگوی زندگیت ... دخترای بزرگ جامعه تجاری و کاری رو ... خلاقیت کارافرینی داشته باش ...کارآفرین شو نه کارنشین ... اگه دنباله کارای دولتی هستی پ حسابت پاکه ... اگه دنباله یه شغل ساده . بی دردسر هستی پس کارت تمومه ...
اگه به حقوقه ماهی کمتر از یه ملیون راضی میشی یعنی با پنبه سر خودتو بریدی ... ن ن ن ن ن ... تو میتونی آدم بزرگی تو جامعه ایران باشی ... فقط از ذهنت استفاده کن ... حتی اگه یک ریال هم تو دستو بال نداری بازم فکر کارآفرینی باش ...از ثانیه نذار عقب بیفتی و الی بهت میخندن ... با ثانیه رقابت کن ... فرصت ثانیه ب ثانیه داره از دست میره و تو هنوز فقط داری یاد میگیری ...
یه لحظه ب خودت بیا ... اگه نجنبی وارد زندگی میشی که توش هیچ نقشی نمیتونی داشته باشی جز بچه داری ... و این زیبا نیست ... و البته زیبا هم نیست که مثلا وارد زندگی هم شدی ولی یه کار معمولی داشته باشی و سالی 365 بار یه مسیر رو از خونت تا سرکاری بری که یه کار معمولیه ... نه نه کاری کن که بزرگ بشی تو جامعه تجاری ایران ... بخواه میتونی ... آخه پول نمیخواد ...فقط اندیشه میخواد ...

احمد - ا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://ashianeheeshgh.blogsky.com

اتفاقی خوندمت
یه مقدار چرخ هم در نوشته هایت زدم
خیلی خیلی در خودت هستی
دنیای تو دنیای کوچکی است
خوب داری ازش لذت میبری
شاد و سر حال و پر انرژی باشی

امید جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:50 http://www.ezraeell.com

ممنون که بهم سر زدی

ساده و زیبا می نویسی

سام سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://havayetora.blogsky.com/

سلوووم فاطمه آپ جدید کردم ... یه آپ متفاوت خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد