خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

خاطرات من

۴

خیلی وقته حس بدی دارم این حس که دارم از دوستام عقب میمونم !! 

میترسم راهی که انتخاب کردم بیش از توانایی ها باشه ! 

میترسم چند وقت دیگه به خودم بیام و بگم اون همه تلاش واسه یه نشد بود !!!  

کاش از آینده خبر داشتیم !! 

کاش میشد حسرت گذشته رو هیچوقت نخورد!

نظرات 1 + ارسال نظر
حس سبز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.همیشه این شک در انتخاب درست مسیر همراه ما هست.ولی نباید این شک رو تبدیل کنیم به کابوسی همیشگی!
در رابطه با نظرت در وب:
همیشه سعی می کنم ترجمه هایی در وب بذارم که علاوه بر زیبایی ترانه بار معنایی هم داشته باشه.
خواستم تقاضای تبادل لینک بدم ولی انگار اهل تبادل نیستی!آخه لینکات خالیه!

سلام آره همیشه شک هست اما وقتی تعداد شک ها زیاد میشن اون موقع واسه آدم میشه یه کابوس !!!!
شاید به خاطره موقعیت سنیم باشه !!!
شاید ...
والا اهل تبادل لینک هستم اما خب چون هر چند وقت یکبار کل وبمو تغییر ماهیت میدم ممکنه بعضیا ناراحت بشن واسه همین کسی رو لینک نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد